Katalog

Najbolj priljubljeni filtri
Število izdelkov: 539

Znamka Coach skriva vse za pravo modno navdušenko

Nekatere znamke so se specializirale samo za en del modnega repertoarja, denimo za dodatke, za ure ali za obutev, spet druge pa stremijo k temu, da bi ženski ponudile vse, kar si lahko zaželi. Če ti ustreza dizajn ene od znamk, ni lepšega, kot da lahko pri njej kupiš vse, kar potrebuješ, kajne? Takšna je tudi filozofija znamke Coach, ki ti ponuja ženske modne dodatke, torbice in tudi obutev za vsako priložnost.

Iz Manhattna v svet

Coach je dobro poznana ameriška modna znamka, ki je na trgu prisotna že vse od sredine 20. stoletja, njihova tradicija traja že skoraj 80 let. Poznani so po izdelavi luksuznih ženskih modnih dodatkov, zasloveli so s svojimi torbicami, denarnicami in ostalimi izdelki iz usnja, nato pa so svoj nabor razširili še na nakit in različne vrste čevljev.

Zgodba znamke Coach je prava ameriška zgodba o uspehu, ki se je začela v majhni prodajalni na Manhattnu v New Yorku, kjer so prodajali usnjene torbice in denarnice, ki so bile tako kakovostno izdelane in vizualno dovršene, da so hitro pridobili celo vrsto zvestih kupcev in se začeli širiti. Danes je Coach priznana multinacionalka, ki pa še vedno ostaja zvesta svoji tradiciji izdelovanja luksuznih, kakovostnih izdelkov iz najboljših materialov, ne glede na to, ali gre za usnje ali za kaj drugega.

Dizajn Coach je biser njihove ponudbe

Tako na prodajnih policah na Zalandu danes lahko najdeš zanimive ženske usnjene loaferke, ki bodo kot nalašč za dopolnitev tvojega poslovnega videza. K temu dodaj še novo elegantno usnjeno torbico v temno rjavi ali črni barvi, zlato verižico iz nabora nakita in elegantno denarnico. Lahko pa v izboru Coacha posežeš tudi po bolj sproščenih, živahnih izdelkih za casual videz, kot so stilski natikači za vroče poletne dni, nakupovalne kargo torbe z živalskimi vzorci ali potiskane majice. Morda iščeš nova sončna očala z debelimi okvirji in stekli v bolj divjih barvnih odtenkih, denimo v rdeči? Si na pravem mestu.

Modne znamke, ki prisegajo na kakovost, ohranijo stranke le tako, da ostanejo zavezane kakovosti. In glede na to, kako uspešna je zgodba modne hiše Coach, je jasno, da kakovost pri njih nikoli ni pod vprašajem.