Pomoč in kontaktBrezplačna dostava in vračila30-dnevni rok vračila
faq | Dostava | Kje je moje naročilo?

Kje je moje naročilo?

Pričakovani čas dostave tvojega naročila ti bomo sporočili na blagajni in v e-poštnem sporočilu, ki vsebuje podatke o potrditvi naročila - čas se lahko razlikuje glede na izbrane izdelke in način dostave. Natančnejšo oceno dostave lahko najdeš v obvestilu o dostavi, ki ga pošljemo na tvoj e-poštni naslov, ko je tvoje naročilo na poti.

Očitno ni novih informacij, ki bi jih lahko prikazali tukaj. Lahko pa preveriš naročilo, ki te zanima, v zgodovini naročil.

PRIKAŽI VSA NAROČILA

Osebno prilagojeno oceno časa dostave najdeš v potrditvi o odpošiljanju, poslani na tvoj e-poštni naslov. Če se sprašuješ, kje je tvoje naročilo, počakaj do tega datuma, da bo prispelo.

V e-pošti s potrditvijo o odpošiljanju je vključena povezava za sledenje, ki bo postala aktivna v roku 24 ur.

Prosimo upoštevaj, da se lahko paket po neuspešnem poskusu dostave dostavi na prevzemno točko. To se lahko zgodi brez obvestila, vendar lahko za sledenje pošiljki uporabiš že razpoložljivo povezavo za sledenje.

Svoje naročilo lahko spremljaš tudi v razdelku „Tvoja naročila“ v računu, in sicer ko je naročilo odposlano.


Ne najdeš odgovora na svoje vprašanje?
Obrni se neposredno na nas
Klepetaj z nami

Za pomoč smo ti na voljo prek klepeta.

Pokliči nas

Naši strokovnjaki ti z veseljem pomagajo. Čas čakanja je lahko do 5 minut.

Pon.–pet.: 8.00–22.00

Bi popust v višini 15 %?*

Prejemaj novosti po e-pošti

Prijavi se za e-novice od Zalando.si!

Upravljaj svoje nastavitve

Kaj te najbolj zanima?

Da izveš, kako obdelujemo tvoje podatke, obišči stran Obvestilo o zasebnosti. Odjavi se kadar koli brez stroškov.