Faq | Dostava | Moj paket je prispel poškodovan

Moj paket je prispel poškodovan

Opravičujemo se, da je prišlo do tega, in upamo, da so naročeni izdelki prispeli nepoškodovani in popolni.

Če je poškodovan samo paket, ti pa želiš vrniti nekaj iz tega naročila, lahko za vračilo uporabiš poljubno embalažo.

Če želiš vrniti izdelke, preprosto sledi navodilom za vračila tukaj – vračilo je zate vedno brezplačno.

Prosim, upoštevaj, da ne moremo zagotoviti nadomestne embalaže namesto poškodovanega paketa.

Povezani odgovori


Ne najdeš odgovora na svoje vprašanje?
Obrni se neposredno na nas
Klepetaj z nami

Za pomoč smo ti na voljo prek klepeta.

Pokliči nas

Naši strokovnjaki ti z veseljem pomagajo. Čas čakanja je lahko do 5 minut.

Pon.–pet.: 8.00–17.30

Bi popust v višini 15 %?*

Prejemaj novosti po e-pošti

Prijavi se za e-novice od Zalando.si!

Upravljaj svoje nastavitve

Kaj te najbolj zanima?

Da izveš, kako obdelujemo tvoje podatke, obišči stran Obvestilo o zasebnosti. Odjavi se kadar koli brez stroškov.