Pomoč in kontaktBrezplačna dostava in vračila30-dnevni rok vračila
faq | Moj račun | Kaj moraš vedeti o e-pošti z lažnim predstavljanjem

Kaj moraš vedeti o e-pošti z lažnim predstavljanjem

Na žalost vedno obstaja možnost, da ti prevaranti pošljejo e-pošto o domnevnem nakupu pri Zalandu. To lahko storijo v obliki lažnih potrdil o naročilih in opomnikov za plačilo. Kriminalci poskušajo ukrasti tvoje podatke in gesla ali želijo na tvoj računalnik namestiti zlonamerno programsko opremo s pomočjo prilog.

Nikoli ne odpiraj povezav ali priloženih datotek v takšnih e-poštnih sporočilih.

Nikoli te ne bomo prosili, če nam lahko posreduješ zaupne podrobnosti ali gesla, niti po e-pošti niti po telefonu. Poleg tega je naša telefonska linija za stranke vedno brezplačna. Zalando pošilja obvestila izključno z naslovov „info@service...” in „service@zalando...“.

Ali sumiš, da so prevaranti prišli do tvojih osebnih podatkov? V tem primeru priporočamo, da čim prej spremeniš svoje geslo. To lahko storiš v razdelku „Moje uporabniške podrobnosti“. Preveri tudi podatke za dostop do drugih pomembnih računov (npr. spletne banke) in jih po potrebi spremeni.

Če imaš vprašanja o tej temi, ti bomo z veseljem pomagali – uporabi spodnje gumbe in stopi v stik z nami.


Ne najdeš odgovora na svoje vprašanje?
Obrni se neposredno na nas
Klepetaj z nami

Za pomoč smo ti na voljo prek klepeta.

Pokliči nas

Naši strokovnjaki ti z veseljem pomagajo. Čas čakanja je lahko do 5 minut.

Pon.–pet.: 8.00–22.00

Bi popust v višini 15 %?*

Prejemaj novosti po e-pošti

Prijavi se za e-novice od Zalando.si!

Upravljaj svoje nastavitve

Kaj te najbolj zanima?

Da izveš, kako obdelujemo tvoje podatke, obišči stran Obvestilo o zasebnosti. Odjavi se kadar koli brez stroškov.