Pri Zalandu omogočamo štiri načine plačila. Podrobnejše informacije o posameznem načinu plačila lahko najdeš spodaj.
Zakaj moj želeni način plačila ni na voljo?
Žal nam je, če tvoj najljubši način plačila ni mogoč pri tvojem naročilu.
Pri nekaterih načinih plačila dejansko vnaprej plačamo za tvoje naročilo in ti nam z nakazilom vrneš. Zato se prepričamo, da je vsaka transakcija varna za nas, toda predvsem tudi zate.
Obstaja lahko en ali celo več razlogov, zakaj tvoj želeni način plačila ni na voljo pri tvojem naročilu:
- Naslov za dostavo in naslov za račun se ne ujemata.
- Upoštevamo tudi stroške pri vsakem načinu plačila. V nekaterih primerih lahko ima določen način plačila višje stroške, stopnjo vračanja ali tveganje za nas. Prilagajanje načinov plačila pripomore k zmanjšanju stopnje vračanja, kar je bolj trajnostno in gospodarno.
- Kot druge platforme in trgovine uporabljamo neodvisne kreditne urade, da nam pomagajo oceniti tvojo kreditno sposobnost. V nekaterih primerih lahko njihovi podatki preprečujejo, da bi bila na voljo možnost plačila s tvojim želenim načinom (za nekatera naročila).
Upoštevaj, da naša služba za stranke ne more spremeniti, kateri načini plačila so ti ponujeni na blagajni. Zaradi ohranjanja zasebnosti tvojih podatkov ne moremo izvedeti, zakaj točno ti določen način plačila ni ponujen.
Če tvoj želeni način plačila ni na voljo, se ti vnaprej opravičujemo. Še vedno lahko uporabljaš vse naše druge storitve ter izbereš katerega od drugih načinov plačila, ki so vsi brezplačni. Pridržujemo si pravico, da zavrnemo način plačila za nekatera naročila.