Pomoč in kontaktBrezplačna dostava in vračila30-dnevni rok vračila
faq | Vračila izdelkov in denarja | Kaj, če je moj izdelek poškodovan ali ima napako?

Kaj, če je moj izdelek poškodovan ali ima napako?

Zelo nam je žal, da je prejeti izdelek poškodovan ali ima napako. Lahko nam pošlješ zahtevek za izdelek, tako da klikneš spodnji gumb.

Prosim, izpolni obrazec z vsemi zahtevanimi informacijami, da bomo lahko obdelali tvoj zahtevek v čim krajšem času.


Ne najdeš odgovora na svoje vprašanje?
Obrni se neposredno na nas
Klepetaj z nami

Za pomoč smo ti na voljo prek klepeta.

Pokliči nas

Naši strokovnjaki ti z veseljem pomagajo. Čas čakanja je lahko do 5 minut.

Pon.–pet.: 8.00–22.00

Bi popust v višini 15 %?*

Prejemaj novosti po e-pošti

Prijavi se za e-novice od Zalando.si!

Upravljaj svoje nastavitve

Kaj te najbolj zanima?

Da izveš, kako obdelujemo tvoje podatke, obišči stran Obvestilo o zasebnosti. Odjavi se kadar koli brez stroškov.