Faq | Zalando Partner | Kako vrnem Zalando Partner izdelek?

Kako vrnem Zalando Partner izdelek?

Če ti izdelek ne ustreza, lahko v 100 dneh BREZPLAČNO vrneš nenošene partnerske izdelke.

Si partnerske izdelke prejel/-a v ločenem paketu od izdelkov Zalando? Prosimo, da jih prav tako vrneš ločeno. Za vračilo izdelkov uporabi priloženo etiketo za vračilo - tako boš zagotovil/-a, da bodo izdelki prispeli na pravi naslov.

Si prejel/-a partnerske in Zalando izdelke v istem paketu?

V tem primeru jih lahko vse skupaj vrneš v isti pošiljki.

Ti manjka nalepka za vračilo?

Žal nam je za to - prosimo te, da z nami stopiš v stik in poskrbeli bomo, da jo čimprej prejmeš.

Kako vrnem izdelek?

Na obrazcu za vračilo, ki je bil priložen pošiljki, označi izdelke, ki jih pošiljaš nazaj, jih zapakiraj in pošlji nazaj s priloženo nalepko za vračilo. Prosimo poskrbi, da na škatli prekriješ ali odstraniš originalno dostavno črtno kodo.

Na priloženi nalepki za vračilo boš našel/-a informacije o tem, kam lahko pošiljko vrneš. Ne pozabi shraniti potrdila o vračilu od poštne službe, dokler ne bo tvoje vračilo obdelano. Proces vračila kupnine lahko traja do 14 dni po tem, ko ga prejmemo v naše skladišče.


Ne najdeš odgovora na svoje vprašanje?
Obrni se neposredno na nas
Klepetaj z nami

Za pomoč smo ti na voljo prek klepeta.

Pokliči nas

Naši strokovnjaki ti z veseljem pomagajo. Čas čakanja je lahko do 5 minut.

Pon.–pet.: 8.00–17.30

Bi popust v višini 15 %?*

Prejemaj novosti po e-pošti

Prijavi se za e-novice od Zalando.si!

Upravljaj svoje nastavitve

Kaj te najbolj zanima?

Da izveš, kako obdelujemo tvoje podatke, obišči stran Obvestilo o zasebnosti. Odjavi se kadar koli brez stroškov.