Nahrbtniki Under Armour na pohodu
Vizija blagovne znamke Under Armour je, da športnike navdušijo z rešitvami, za katere sploh nisi vedeli, da obstajajo in brez katerih si kasneje ne znajo več predstavljati življenja. Vse skupaj pa se je začelo leta 1996 z eno samo belo kratko majico.
Bila je mehka, oprijeta in raztegljiva. In kar je najpomembneje, zelo hitro je odvajala znoj, zato so športniki ostali suhi dlje časa kot v katerikoli drugi majici.
Blagovna znamka je bila prva, ki je ob svojih majicah, ki ohranjajo hlajenje s tkanino HeatGear®, predstavila še drugo posebno tkanino, ki se imenuje coldgear® in ohranja športnike tople in suhe v hladnih razmerah. Kasneje so predstavili še posebno tkanino AllSeasonGear®, ki omogoča udobje med tema dvema ekstremoma, med hladom in vročino, in je primerna za nošenje v bolj prijaznih temperaturah.
Športna oprema in dodatki v filmu
Leta 1999 je blagovna znamka Under Armour dosegla velik preboj, saj so podpisali zelo pomembno pogodbo. Dogovorili so se, da bodo oblekli igralce v, kasneje zelo znanem, kultnem filmu.
V njem je nogometna ekipa v odločilih trenutkih nosila oblačila in dodatke Under Armour. Po tem je bil uspeh blagovne znamke zagotovljen, postala je svetovno prepoznavna in priljubljena.
Začeli so delati tudi druga športna oblačila in dodatke, med njimi znane nahrbtnike, ki jih prepoznaš takoj, saj je njih velik logo Under Armour. Nahrbtniki imajo univerzalen izgled in se stilsko ujemajo s katerimkoli športnim stilom.
Odporni in kakovostni nahrbtniki Under Armour
Nahrbtniki imajo podložene ramenske blazinice, zato so zelo udobni. V njih se nalaga od zgoraj in imajo dvosmerne zadrge.
Nahrbtniki so narejeni iz poliestra, ki je izredno odporen na vlago in nečistočo. Prah in blato z igrišča lahko preprosto obrišeš z njega.
Izbiraš lahko med enobarvnimi nahrbtniki ali med potiskanimi. Barve so umirjene in skrbno izbrane, da se ujamejo tudi s pisanimi športnimi oblačili.