MCM Worldwide ti prinaša prestižno usnje vrhunske kakovosti
Marsikatero podjetje, sploh v svetu mode in oblačil, se na trg poda z napol izdelano idejo in zato ne vedo zares, kaj jih ločuje od konkurence, posledično tega ne vedo niti njihove stranke. Če boš kupil izdelke znamke MCM Worldwide, potem prav dobro veš, kaj od njih lahko pričakuješ – usnjene izdelke iz njihovega zaščitenega potiskanega materiala, kakršnih ne najdeš pri nobenem drugem ponudniku usnja na svetu.
Z azijskimi lastniki so dobili nov zagon
Zgodovina podjetja MCM je zelo zanimiva. Vrhunec priljubljenosti je to podjetje iz Munchna doseglo v 90. letih, ko so po celi Evropi prodajali svoje usnje, nato pa je po nekaj nekoliko slabših letih prešlo v južnokorejske roke in vnovič zacvetelo. Danes ima podjetje MCM Worldwide trgovine v vseh velemestih sveta, večino izdelkov pa že prodajajo preko spleta.
Kaj znamko MCM dela tako posebno? Njihovo zaščiteno usnje, potiskano z logotipom podjetja in kratico MCM, ki ima specifičen videz in je patentirano kot Cognac Visetos. Iz materiala Visetos je narejena tudi velika večina prestižnih usnjenih izdelkov, ki jih najdeš v spletni trgovini na Zalandu. Zaradi specifičnega svetlo rjavega izgleda njihovega usnja, so priljubljeni čevlji in torbice znamke MCM, ne manjkajo pa niti usnjeni klobuki in natikači.
V MCM spletni trgovini je v ospredju usnje
Na Zalandu pa ne ponujajo le usnjenih izdelkov, tudi bombažne puloverje z njihovo kratico in logotipom lahko izbereš, ali pa denimo luksuzno pižamo iz satena, satenaste copate in satenasti kopalni plašč, vse seveda v prepoznavni zlato rjavi barvi in z MCM logotipom.
Zbirko dopolnjujejo še serije njihovih sončnih očal, najbolj priljubljeni pa ostajajo izdelki iz usnja, tudi usnjene kape s šildom in logotipom. Pri odločitvi za znamko MCM Worldwide brez dvoma pomembno vlogo igra ekskluzivnost, že ob prvem pogledu na njihove izdelke ti bo jasno, da gre za produkte višjega cenovnega razreda, ki izžarevajo razkošje, udobje in ugled. MCM je znamka za ljudi, ki znajo prepoznati in ceniti kakovost.