Katalog

Število izdelkov: 986
Spremljaj znamke, ki so ti všeč
Najprej ti bomo prikazali več teh izdelkov, vključno z novimi izdelki in kolekcijami.

G-Star, znamka, ki je na novo ustvarila industrijo džinsa

Industrija džinsa brez znamke G-Star danes ne bi bila to kar je. G-Star je na novo izumil džins in velja za eno izmed najbolj popularnih in priljubljenih znamk za izdelke iz džinsa. Znamka zasleduje moderen casual stil s pridihom drznosti in upornosti in je namenjena mladim, ki stavijo na svobodo, neodvisnost in kanček drznosti.

Znamka, prvotno specializirana za oblačila iz džinsa, je bila ustanovljena leta 1989 na Nizozemskem, v Amsterdamu. Sčasoma so asortima širili še z oblačili, obutvijo, dodatki in spodnjim perilom. Pomemben preboj je znamka doživela že 3 leta po ustanovitvi, ko se je kreativnemu timu pridružil znan modni oblikovalec Pierre Morisser. Naslednja pomembna prelomnica je bilo leto 1996, ko je G-Star začel ponujati izdelke iz surovega, neobdelanega džinsa.

Spletna trgovina G-Star za sodobne mestne nomade

Je G-Star tvoja znamka? V naši spletni trgovini G-Star je na voljo več kot 1200 kosov za fante, punce in otroke. Čeprav znamka deluje zelo mladostna in je mladim tudi namenjena, ima širom po svetu zveste privržence vseh generacij, ki jim je prepoznavni G-Star stil blizu.

Izbiraj med kultnimi G-Star majicami, izjemnim naborov kavbojk in puloverjev in dekliškimi oblekami. Najdeš tudi kape, šale, obutev za poleti in pozimi, hude prehodne in zimske jakne, vetrovke, pa še kak odštekan kos se vedno najde.

G-Star je sinonim za surov in neobdelan džins

Surov in neobdelan džins temne barve je zaščitni znak znamke G-Star, tovrstni izdelki pa priljubljeni med ljubitelji drznega urbanega sloga širom po svetu. K priljubljenosti pa zagotovo pripomore tudi vrhunska izdelava in prepoznavni G-Star slog, ki mu znamka ostaja zvesta.

Modele in tehnološke postopke iz sezone v sezono nadgrajujejo s tehnološkimi izboljšavami. Poleg prepoznavnega dizajna je znamka znana tudi po inovacijah na področju trajnostne proizvodnje trendi oblačil ter po strasti do oblačil iz džinsa.